Sunday, January 4, 2015

मलाई माओबादीको जातको नाममा राजनीति खल्लो लाग्यो

मैले माओबादी लाई भोट दिए तर ऐले आफु प्रति घिन लाग्यो किनकि आफुले जनतालाई आस्वासन बाड्दै हिनेको सबै कुरा बिर्सेर माओबादी जातको   नाममा राजनीति गरिरहेको छ । हिन्दु धर्म को नाम मा राजनीति गर्न खोज्दैछ रा प्र पा नेपाल ले भन्ने माओबादी जातीय कुरा उठाएर देश को सार्बभौमता लाई नै मेट्न खोजेको जस्तो अनुभूति हुन् थाल्यो मलाई  । त्यसैले मलाई माओबादीको जात माथि को राजनीति मन परेन ।

सडक  को आवाज मात्र आवाज देशको आवाज हरेक मन को आवाज र २०७० को भोट को आवाज के हो ? म फेरी भन्छु मैले नुवाकोट बाट भोट हालेको हो र हाम्रा स्वोर्गीय नेता पोस्ट बहादुर बोगटीज्युलाई भोट दिएको हो तर आज लाग्दैछ मैले किन माओबादी लाई भोट दिएछु !!!

र म ति हरेक सडक मा आउने हाम्रा दाजुभाइलाई के भन्न चाहन्छु भने तपाइले आफुले आफ्नो अधिकार खोज्नु राम्रो कुरा हो तर अरुको अधिकारलाई  बेवास्ता गर्नु यो कहाको न्याय हुन्छ ?

र अन्तिममा तपाई हरुलाई आग्रह गर्छु मैले यो राजनीति नबुझेको हो कि !!! कृपया कमेन्ट बोक्समा धारणा राखिदिनुहोला ।

- नेपाली केटो

No comments:

Post a Comment

आपका प्रतिक्रिया इस आर्टिकल के ऊपर

Ads Inside Post