Friday, December 26, 2014

फेरी आउने भो सुन्यता

फेरी आउने भो सुन्यता 
कसरी भनु म के गरी भनु म
 भनु म अनि  किन फेरी आउने भो सुन्यता 
मेरो देशमा आउने भो सुन्यता जहाँ  सुन्य बाहेक सबै हुन सक्थ्यो 
जहाँ थिए  सबै जाती सबै धर्म र सबै बर्ग एकै ठाउमा  त्यहाँ आउने भो सुन्यता
त्यहिँ फैलिरहेको छ असमन्जस्यता । 

मेरो देश जहा कुनै भाषाको विरोध थिएन जहाँ कुनै धर्म को विरोध थिएन ।
जहाँ सबैको सम्मान हुन्थ्यो जहाँ सबैमा सद्भाव हुन्थ्यो 
त्यों देशमा आज के हुँदैछ यो मानिसहरु धर्मको नाममा राजनीती गर्दैछन, जातको नाम माँ राजनीती गर्दैछन ।

विचलन किन यति यस्तो कस्ले ल्यायो यो विचलन किन आयो यो विचलन जसको कुनै अर्थ छैन जस्ले , एउटा घर मार्दछ, समजा मार्दछ र देश मर्दछ जसका कारण मानबता मर्दछ त्यसैले लाग्दछ की फेरी आउने भो सुन्यता ।

१० बरसा जनता मरे ८ बर्ष जनता तरसे के यहि हो गणतंत्र जसको कुनै धर्म छैन जसको कुनै अस्तित्व छैन । मानिस किन यस्तो निकृस्ट  हुँदैछ किन यति बेइमान हुँदैछ जस्ले आफु मात्र देख्छ र अरुको अनुभव गर्दैन, जो म हूँ भन्छ, म छु  भन्छ, मेरो हो भन्छ, तर कहिलै भन्दैन की यो सबैको हो यो हाम्रो हो त्यसैले पनी लाग्दछ की फेरी आउदैछ सुन्यता 

म आज छु तपाई यो भन्न सक्नु हुन्छ किनकी यो बर्तमान हो तर तपाई भन्नसक्नु हुदैन कि म भोली हुनेछु किनकी भोली त कहिलै आउदैन यो त सास्वत छ कि सधै हामीले आजलै मात्र समात्न सक्छौ | त्यसकारण पानी तपाई आज गर्नुस जून देशका लागिहोस समाजका लागि होस । तपाई नसोच्नुस की तपाईले यो सानो कुरा गर्दै हुनुहुन्छ । त्यही सानो कुरा ठुलो हुनसक्छ । कस्लाई थाहा थियो की त्यही सानो कुराहरुले नै आइंस्टाइन विज्ञानको तारा हुन्छन् भन्ने कस्लाई के थाहा मंडेला विश्व राजनीतिको चम्किला इतिहास बन्छन् भन्ने कुरा हो त्यसकारण तपाई नतिजाको पछाडि हैन जीवनको सार्थकताको पछाडि लाग्नुस जून देशको लागि होस समाजको लागि होस र मनबताको लागि होस । 

सोच्नुस् तपाईले आफुलाई कसरी चिनाउनु हुन्छ कि  त्यो जीवन रूपी इस्वरको अगाडीकी तपाई छुटै सजीव हो भनेर  इस्वर सबै चीजमा हुन्छन् चाहे त्यो सजीव या त निर्जीव तपाईलाई प्रस्न आयो त के होस र तपाई भन्नुहुन्छ म मानब हु । ल व्याख्या गर त कसरी मानब होस जनवार ले  त भन्न सक्छन ती  त जानवर हुन किनकी उनीहरुमा नेता विवेक छ न त चेतनानै यदि तपाई पनी विवेक नभए तपाईले कसरी भन्न सक्नु हुन्छ की म मानब हु र म पशु होइन तेसैले कम्तिमा एक पटक मानव हुन खोज्नुस त्यस पश्चात तपाई सधै मानव हुन सिक्नुहुनेछ । 

No comments:

Post a Comment

आपका प्रतिक्रिया इस आर्टिकल के ऊपर

Ads Inside Post